Utolsó kommentek

  • Felicitasz: Jé, ez egy tökjó blog :-) (2010.03.25. 03:08) Az első napok emlékei
  • Boltoskisasszony: Pé, köszönöm. :) De hát ez a dolgom. Mivel tudom, hogy vissza nem vehetünk játékszereket, ezért ig... (2009.12.29. 22:37) A meglepetés vibrátor
  • MrParker: Ez tényleg jó, hogy így odafigyelsz a kedved férfi sorstársakra, tényleg sokan nincsenek tisztában... (2009.12.29. 08:41) A meglepetés vibrátor
  • Boltoskisasszony: Valamiért sajnos nem tudok új posztot feltenni. Míg megoldódik ez a probléma, addig is: Nagyon bol... (2009.12.26. 00:07) A vízálló vibrátor
  • Boltoskisasszony: @hallohallo: hát vibrátornak. :) Tegnap adtam el. Egy fickó bejött és nagyot keresett. Mutattam ne... (2009.12.20. 16:40) Nem! Basszus. Érted már, hogy nem?
  • Utolsó 20

Linkblog

Babydoll a pasiknak

Boltoskisasszony 2009.12.29. 22:35

Bejött ma egy helyes fickó a boltba. Elsőre ugyan nem kért segítséget, de láttam, hogy sűrűn forgolódik a fehér fűzők körül amiket nemrég tettem ki. Megkérdeztem hát tőle, hogy tudja-e a pontos méretet mekkorát keres.

Fülig elpirult majd odasuttogta, hogy hát neki kéne. Rögtön adtam is a szerintem megfelelő darabot miután megtudakoltam, hogy használ-e műmelleket hozzá, vagy sem (ez a kosárméret szempontjából fontos ezeknél a daraboknál).

Az már jó mikor túljutunk az első akadályon, azaz a vevő el meri mondani, hogy ez biza neki kell. Bátorság! Aki ilyen helyen dolgozik, az nem lepődik meg semmin, teljesen természetesenek veszi, hogy az embereknek eltérő igényeik vannak szexuális téren. 

És igen, nyugodtan meg lehet azt is kéredezni, hogy hogyan lehet a harisnyát felcsatolni a harisnyakötőhöz én pl. tartok egy combharisnyát a pultban, hogy meg tudjam rendesen mutatni. :)

Sokan nem szeretnek próbálni, pláne nem a hapsik, mert félnek, hogy valaki meglátja őket ahogy kijönnek a próbafülkéből, kezükben egy babydollal, viszont sajnos fogalmuk sincs a ruhaméreteikről. Azt tudom tanácsolni, hogy érdemes még otthon megmérni a derekat és a mellbőséget és azzal elindulni vásárolni ilyenkor.

Holnaptól azért tartok odabent egy szabócentit is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boltoskisasszony.blog.hu/api/trackback/id/tr171631524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása